Ni är dåliga på att svara killar!

Åh en härlig morgon! Gick in på Ticnet o fick äntligen tag på biljetten jag ville ha :P Nu måste jag bara få tag på Bengan o säga att jag har en biljett, vad är det med killar o vara tillgängliga???! Usch vad dåliga ni är!:) Sen ska jag boka tågbiljetter o säga t syrran att jag kommer o sussar hos dom då!

Sen ringde dom från The Look o undra om jag ville gå på en casting för hårmodellande igen, får se om jag ska gå på den. Visningen är på lördag o då jobbar jag egentligen. Kolla om jag kan byta bort den först.. Är ju iofs inte säkert att man kommer med, beror helt på vad de söker för hår. Aja får se om jag orkar engagera mig i det...

Ska snart ner o träffa Hanna, Mia o Emma. Skoj med en lunch o sen ska det bli semla, första iår. Är väl ingen storfantast, men man får liksom göra det en gång per år. RIngde mamma förut för att höra om hon kom ihåg att jag har namnsdag idag, gjorde hon inte. Bryr jag mig inte om, har blivit en tradition att jag frågar bara. Vi firar inte namnsdagar o har aldig gjort, men det är alltid kul att retas lite att hon inte kommer ihåg när hennes enda dotter ha namnsdag. Jag kommer iofs inte ihåg när min enda mamma har namnsdag så det går väl jämt t :D

Dags att få på sig lite kläder o smink o ner o träffa de andra vid karamello, hm är nog första gången jag har mötesplatsen där. Annars är jobbet en given mötesplats, men är ju skoj att vara lite rebellsisk ibland! Funderar på att göra kontoret idag med efter träningen, för imorrn har jag skola hela dagen. Ett annat plus är att timmarna kommer på lönen denna månad o det är ju alltid bra :)

Är du rädd eller verkar jag snäll? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback