Nej inte vara tillbaka..

Just nu mår jag illa.. Tror precis jag fick ett anfall fast en mild variant... Gör ont på samma ställen fast iinte så ont som de gjort innan...
Hoppas Hoppas att de inte bli värre utan lägger sig...

Haft en bra dag annars, träffa Anne på bibblan. Iofs plugga vi inte så mkt utan satt mest o snacka om min natt :D Gick o träna, körde dubbelpass idag :P Blev så glad när jag körde hela pushpasset o verkligen kände hur mycket starkare man blivit. Nästa gång blir det mer vikter på :) O jag klara alla övningar o tyckte låtarna gick fort... Fast armhävningarna kommer jag alltid ha problem med!! Efter pushen kom Kashal så då lyfte vi lite skrot i gymmet också.. Hehe är ju alltid så härligt när man kämpat med nån maskin o så kommer det nån o bara leker med maskinen :D

Sen var det bara o dra hem o duscha, hem till Lina på lite vinkväll. Eller vinkväll vet jag inte, drack ett glas bara. Sen vart det cola som gällde... Mums vilka goda pajer Sanna hade gjort, sen den obligatoriska brieosten o kex. Var mätt efter de.. Många intressanta samtalsämnen o en del garv :D

Blir hos Hanna nästa gång, är en så skoj tradition vi börjat. Ungefär en gång i månaden lite ost, kex, vin o skratt!

Ikväll ska jag plugga innan jag somnar, är en ganska intressant bok iofs.. Hm orgasmsvårigheter, lustförhöjandemedel o iofs lite hemska grejer som våldtäkter o övergrepp. Sexualitet o hälsa heter boken! Bara hojta till om nivill låna den :)

Nu har Eddie fnatt o springer omkring, bra då kommer han somna snart..

Kallt det varit de senaste dagarna förresten! Brrr

Har funderat på en grej, är Trädgårdsföreningen läskig att gå igenom? Jag går igenom den efter träningen hela tiden. Eller överhuvudtaget, hur mkt ska man gå själv? Jag menar jag går själv hem på nätterna o sånt....

Du får mig o le du... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback