Ne jag är inte bitter ;)

En väldigt skön slappar dag. Jag o Lotta bestämde att vi skulle se till att skjuta på datumet eftersom de blev stressigt för oss båda. Det ledde till att jag fick en välbehövlig softdag idag..

Gick väl upp skapligt iaf, snooza iofs ett tag o myste med Eddie lite. Han var på riktigt goshumör imorse. Hehe han låg o lät som ett sågverk :D

Planerna för dagen var ganska få, träna med Kashal bara. Lagom mycket folk på gymmet, fast helt okej utsikt ;) Sen fick man ju en godis som belöning efteråt. Gymmet som bjöd på det dagen till ära.

Alla hjärtans dag idag då.. Mmm kan vara en ganska mysig dag, för mig så känns det som vilken dag som helst egentligen. Vet inte om jag är så mycket för såna där högtider egentligen, tycker att många blir alldeles för för "handla bara för att handla". Men jag erkänner, klart jag skulle velat tillbringa kvällen med nån trevlig pojke o mysa o käka nåt gott.. Ne jag är inte bitter :D

Men jag ska inte klaga på min kväll, ska träffa mamsen en snabbis strax o sen ska jag hem till K2 (Sanna). Vi ska laga mat o kolla på romatiska komedier :D Trevlig kväll faktiskt ska de bli... Hm vi funderade på Wedding Singer, men jag tar med mig några egna filmer om vi känner för dem istället!

När jag träffad Kashal idag så undra hon va jag hade för låt på i mp3:n, inte nåt deppigt va. Jag sa att hon skulle lyssna o hon bara garva. Kunde de bli mer deppigt? All by myself med Dion :D

Överraska mig idag... jag blir glad då! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback