Nattens drömmar..

Dagen är här!

Dagen för drömfinalen mellan Sverige o Finland, nåt man helt enkelt inte missar. Får ofta frågan vilket lag jag håller på i sådana finalen, Sverige helt klart. Mitt hjärta ligger alltid först hos Sverige vad gäller sportsammanhang. Spelar inte Sverige så är det Finland jag håller på! Därför det är Räikkönen som gäller i Formel 1. Tror att mitt finländska påbrå har fått mig till de favvo sporterna jag har, är ju de som är bland de största där. Hockey o F1, nu har iofs curling blivit väldigt stort efter att herrarna lyckades ganska bra i Turin. Så är nog inte omöjligt att de blir en curlingboom nu :D

Usch drömde en massa otäckt inatt... Två utav dom var läskiga, en handla om en man som började förfölja mig efter att jag cyklat förbi honom o sagt att jag tyckte korv med senap på var äckligt! Då följde han efter mig o fick reda på vart jag bodde o så. Var iofs inte där jag bor nu, utan där jag bodde mellan 7 års ålder och fram till studenten typ.. In my old neighbourhood, Kungsgateområdet. Kom dit som bebis hade mina barndomsår där osv...

En annan av drömmarna var det läskiga asiatiska ungar, typ grudgevarianter. De hängde runt omkring oss o sände blixtar med sina ögon, sen kunde mna bygga nån grej som var säkert område. Hm mycket skumt. Vaknade av båda drömmarna o var tvungen att stoppa in fötterna under täcket. Är ju faktiskt så, har man drömt nåt läskigt måste man rädda fötterna, för sticker de ut under täcker är man mycket mer oskyddad!!

En tredje dröm var trevlig, var en massa folk som skulle på fest tror jag. Var jag som var ansvarig i alla fall. Alla hade som typ hytter så vi var kanske på en båt, men när jag kom till min hytt så låg det en kille på min säng, iofs såg han helt okej ut ;) vet att jag skulle byta kläder.. sen minns jag inte så mycket mer.

Dagen är en skön dag, ska hem till mamma innan hockeyn o käka o sen se Sverige vinna då :P Sen drar jag o hämtar Kashal o vi går o tränar o kanske solar, sen beror de lite på vad klockan är om jag ska ut till Skäggetorp o joina grabsen på lite mat o så.. Sitter o funderar på om jag ska ta med Eddie till mamma, är så härlig väder att jag tror han skulle gilla de. Sen är det ju alltid skoj o komma ut på äventyr lite :) Enda kruxet är att jag måste tillbaka till mamma efter träningen o hämta honom, men det får man väl ta.

Helgens upptäckt, naturgodis är gott!

Är inte så dum jag... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback