Mmm delicatobollar :P

Måste säga att denna dag mer blev som en slappsöndag än en vanlig torsdag. Få ta igen det imorgon...

Hehe fick höra att Sanna o Alex natt sluta med chokladbollskrig i Sannas sovrum, såg ut som nån bajsat ner hela rummet sa hon. Va mysigt o vakna till de.. hehe fast det är mums med chokladbollar. Delicatobollar är nog det mumsigaste jag vet. Kanske ska köpa mig ett paket om jag följer med till ikea imorrn, där är dom ju hälften så dyra :P

Det enda jag egentligen gjorde idag var att gå till jobbet, vara där var dagens enda utflykt. Blev kvar lite längre, var tvungen att kolla klart på curlingen. Blev ingen träning för min del idag, kanske bra med en vilodag iofs. Kashal hade vart inne på akuten inatt, usch läskigt ju! Men de verka va bra med henne så vi tränar imorrn förmiddag istället. Blir en busy förmiddag för mig imorrn, så osis slamsugare jag är inte hemma imorrn!

Först då hem till Hanna o Tommy o ge Alfons mat o lite kel, sen träna vid 11 o sen ikea vid 13.. Ska nog sitta på kontoret kanske, se till at tvissa saker blir gjorda. Har vissa projekt på gång som jag ska göra iordning. Skulle underlätta en del, så slipper jag ringa runt så förbaskat mycket!

Annars så blir helgen nog ganska soft.. Träffa mamma lite på lördag dag tror jag. Första lördagen jag inte jobbar på hur många veckor som helst :) Så skönt!

Ne funderar på o sno en grej från Alex blogg o sitta o klura på, kanske kunde vara nåt :P Får ni lärar er massa om mig iaf.. Nån som vill de?

Okej vi tar den :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback