Mitt kalas!

Sådär jag, kvällen är avslutad o jag e helt slut.. Börjar jobba om 8 timmar.. men är inte riktigt klar för vila.. Hm ska nog plocka iordning här först så slipper jag det imorgon!

Vi har verkligen haft det ttrevligt ikväll.. BBQ var helt okej som restaurang! Mumsig mat o bra priser, dit kan ni gå om ni känner för det! Dra med flickan ut på dejt dit, mkt uppskattat skulle jag tro..

Sen var vi här... riktigt trevligt, tiden gick snabbt bara! Sen drog vi till Platens, riktigt riktigt skoj.. Tyvärr banga ju en del :(

Men vi var ett gäng ner, hehe sen drog ju alla hem utom jag o lite grabbs då. Hm hur blir det alltid så? Höll på o garva åt killen som gick omkring med en galje där bak. Fast det var inte de roligaste utan när han berättar att han inte har en kuk, utan två.. En därbak också.. Fast den ser ju inte riktigt ut som den där fram . Vi kan inte göra annat än hålla med (obsevera att killen då fortfarande inte har nån koll på att galjen hänger där!)

Tack så jättemycket alla ni som gjorde min kväll så härlig.... O tack så jättemycket för presenterna!!

You know what I wish for birthday present! ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis på födelsedagen!! Vet tyvärr inte exakt vilken dag det är, men det är väl tanken som räknas. Härligt att vara ett år äldre eller?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback