Min säng tar man inte så lätt!

Ny dag, ny vecka.. O jag känner att jag sovit väldig gott! Slockna som en gris igår, var så trött. Var inte bara jag som var väldigt trött igår, min lilla kelgris Eddie var inte på sitt piggaste humör heller. När jag skulle sova hade han lagt sig raklång över min säng, men han fick flytta på sig för min säng är min säng.. Den tar man inte ifrån mig bara sådär :)

Va trist att jag skulle på föreläsning idag, fick ett mess från Hanna där hon undra om jag vill med på en lunch.. Men tyvärr, fick jag turna down erbjudan :( Men imorrn ska vi träffas Hanna, jag o Mia. Ska fira semlan och oss själva då. Är ju Maria dagen imorrn o vi upptäckte att alla hette visst Maria. Att fira semlan har blivit lite av en tradition. Har iaf gjort det de senaste åren hemma hos mig. Eller för ett par år sen så var det ju i Moomindalen, men iaf... Semlan o jag går väl sådär ihop, tycker den är skapligt god. Men inget jag föredrar om jag får välja bulle, då är det nåt med vaniljgojs som är att föredra. Har inte ätit nån semla iår än, fick för mig att jag skulle äta en igår men orkade inte skaffa nån. Det tog jag som att jag egentligen inte vill ha nån, eftersom jag inte orkade engagera mig mera för att få tag på den... min filosofi i det mesta :)
Det jag vill ha det kämpar jag för o ger mig inte så lätt!

Ne nu ska jag in i duschen så jag hinner ner till en bankomat för att ta ut pengar innan jag ska till skolan, finns ju tyvärr ingen bankomat här i närheten...

Kommer bara närmare... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback