Min drömfinal!

Det blev den drömfinalen jag ville ha Sverige-Finland. Kommer sitta på nålar hela matchen, ska bli grymt. Har bestämt att jag ska se matchen hos mamma, så vi får sitta o gnabbas lite om vilka som ska vinna. Förlorar Sverige kommer jag få höra de från släkten, men vinner Sverige kommer de få höra de :P Fram till nu har man alltid kunnat säga, 6-5, 6-5 :D

Inatt vet jag inte vad det var med Eddie, han var den mest envisaste katt jag vart med om. Två grejer skulle han göra hela tiden, antingen leka med den nyuppsatta persiennen eller ner o dunka med sladdarna mot nattduksbordet i metall. Kan ju säga att båda sakerna var väldigt irriternade. Somnade tillslut efter ett antal duster mellan oss.. Men vaknar tidigt av, ja vad tror ni? Eddie som pysslar med precis samma sak som när jag somnade. Har han inte sovit alls inatt?

En positiv sak är iaf att jag tror att han äntligen fattat luckan i kattlådan, har ju haft den borttagen tills nu men satte tillbaka den igår. O jag tror faktiskt att han förstått att den inte är farlig o hur lätt man kan ta sig in.. Nåt positivt med honom iaf :P

Ska ner till stan nu o träffa mamma, utanför Twilfit. Skulle tydligen kolla om de fanns några gratis biobiljetter att hämta. Antar att jag får följa med så de är ju trevligt... Hon sa nåt datum men tror ni jag har koll på min almanacka i huvet?! Hehe nope, får kolla upp det där om hon får biljetterna.

Får inte glömma o tipsa om en grym film, Crash. Helt otroligt bra, mycket tänkvärd! Hemsk men ändå igenkännande, tyvärr... Se den! Helst när ni är själva så man får reflektera över vad den egentligen handlar om. En av de bästa filmer jag sätt på länge!

Härligt att du inte ändrat dig :P Inte ragga för mycket nu ikväll... ♥

Kommentarer
Postat av: Peter

Tackar för filmtipset!!.. läser om den nu och det verkar vara en film i min smak, så den ska jag absolut ladda hem o kika på.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback