Jag o min klass, hahaha...

Oj fått en del gjort idag.. Hm är kanske ganska bra att gå upp lite tidigare, man komme rigång på ett annat sätt. Hm oj känns som ni kommer tracka mig lite nu för att jag sa det där..

Var ju då i skolan hela förmiddagen, vi är en liten klass, sex st! Hm måste säga att det var ett intressant gäng, två muppar, en nörd, en brat, en norrlänning o så jag då :D O lärarna var intressanta de med, en såg ut som en grå mus o satt tyst, fast när hon väl sa nåt så hade hon riktig skoj humor.. Hon får gärna prata mera :D Den andre sminka sig som "hej kom o hjälp mig" o pratade heeeeeela tiden, hon verkade tycka det var jobbig om det blev en sekunds tystnad för att vi skulle tänka eller nåt, eller så gillade hon helt enkelt sin egna röst väldigt mycket :D

Drog ner till jobbet sen, kontorstiden. Skulle ju ändra om schemana totalt då... Alla måste ju jobba en lördagsnatt i månaden så då skulle jag ändra om en massa scheman o ha mig, men det verkar fixa sig nu iaf... Ska iväg o jobba snart, bara hemma o vända typ. Är ju mitt vanliga pass jag ska jobba då... Som varje torsdag, är lite segt faktiskt. Men men...

Får se om det blir nån vinkväll ikväll, eller vinkväll blir det inte för jag har inte hunnit skaffa vin. Men cola går iofs så bra, måste bara få tag på Lina, har ringt o ringt men ingen svarar... För Hanna kunde inte ikväll så vi ville flytta på den, jag jobbar ju till 20.. Aja, får föröska ringa henne. Får jag inte tag i henne så knallar jag dit, är ju inte så hemskt att umgås med dom ikväll:D Får inte bli för sent bara, ska upp o har miljoner saker o göra imorrn!

Nej nu väntar jobbet...

Ska vi välja tapeter ikväll ;) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback