Jag lovar jag är 24 :D

Soft dag...

Träffa då mamma på stan, hon hade fått en biobiljett men upptäckt att de bara gällde en biljett per medlemskap så hon får väl gå själv..  Aja vet inte ens vilken bio det var :D

Dagens inköp:
Bok som handlar om duellen mellan Churchill o Hitler
Bok om katter
En partytopp (mamma var sådär förtjust i den eftersom den var ganska urringat, hon tycker sånt är så hemskt att anspela på sånt...)
Vas som mamma tyckte man kan ha tulpaner i (har ingen vas innan, så nu får ni gärna ge mig blommor.. får jag så sällan *buhu*)

Tror det var allt... Är väl nöjd med dagens inköp, ska bli intressant att läsa duellen. O ska bli skoj att festa i toppen :D Antingen jobbfesten eller Hannas fest...

Var ju meningen att jag o Kashal skulle träna idag kl 16.Hon ringer vid halv fyra o undrar om vi inte kan hoppa den. Jag tvärvägrar o säger att vi ska träna, hon fick en softdag igår så!  När jag kommer ner så drar vi bara för att lämna tillbaka filmerna, då diskuterar vi när gymmet egentligen stänger. Jag kollar upp de oh no, de stänger klockan 16. Suck, jag som ville träna ju!! Aja får träna imorrn istället men iaf...
Vi drog o hyrde oss varsin film istället, Wedding crasher blev det för min del.

Nu sitter jag då här o har halvgluttat på melodifestivalen, sooo boring det var denna vecka. Var ingen som jag kände ett dugg för så när mamma ringde o undra vilken favoriten var satt jag där frågande bara... Är så synd att det längre inte känns nåt speciellt med melodifestivalen. Säger det sällan men det var bättre förr!

Står o steker pannkakor, mums bra lördagsmat enligt mig! Eller för tusan pannkakor skulle man kunna äta jämt:P Kollar på CSI Miami. Trevligt ställe det där, Miami. Kommer tyvärr inte ihåg för mkt, men jag har vissa minnen därifrån. Läskiga män som för bort mig i kundvagnar o Piff & Puff som står där o ser farliga ut, tur att man kunde gömma sig bakom faster Ellinor då!

Sådär nu ska min kvällsmat intas pannkakor med hallonsylt o till det ett glas oboy, serverad i en plastmugg med myror på.. Hm värsta barnkalaset ;) Ingen som kan tänka sig att jag faktiskt är 24 år :D Aja man får väl ha barnasinnet kvar o pannkakor, sylt o oboy är faktiskt gott.. so shoot meeeeee ;)

Upptäckte att en av mina favorit snygging skådespelare gästspelar i CSI, han som spelade Michael i Roswell, Brendan Fehr. Gjorde mig lite lycklig, han var skälet till att jag varje lördag runt midnatt satt o kolla på Roswell dubbat till franska när jag bodde där nere :P Blev inte en sån dum lördagskväll trots allt, fast jag blev dumpad o lämnad helt själv... :)

Inte dra hem silikonblondiner/brunetter nu;) ♥


Kommentarer
Postat av: Peter

Fasiken vad avis jag blir! Är så jäkla kass på o steka pannkakor.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback