Jag kan vara grym!

Min härliga kursare har gjort det igen, hon som jag har väldigt svårt för har kläckt intressanta saker även idag.. Hm är nästan lite läskigt när jag tänker på hur hon tänker... Idag reagera även ett gäng av mina kursare, hon gav iofs oss som åkte bussen tillsammans nåt o prata om :) Diggar min kurs extra mycket ibland, som idag fick jag höra ord som inte är allt för vanligt at man får höra av föreläsare. Sen kan jag nämna att min grupp nog fick en helt okäns kille att känna sig ganska obekväm. Var på rasten som vi satt o diskutera allt ifrån ordet kuk till orgasmförmågan. Ingen tänkte väl på att han satt där och hörde allt vi snacka om, eftersom vi läser de allihop så snacka vi ganska naturligt om det. Han måste undrat vilka filurer vi egentligen var, han visste ju inte att vi läste en kurs i Människans sexualitet :D Marie sa att han hade haft lite lustiga miner för sig ibland och sett ganska besvärad ut..

Efter skolan åkte jag ner till Sportis för att träna.. Hehe jag tänker inte säga vad Kashal bukar säga att vi ska göra:) Körde ett core pass innan jag träffa Kashal för att gymma lite, ett riktigt bra pass idag. Man känner att man börjar bli mycket starkare. Är riktigt stolt över vissa vikter vi tar :P Sen drog vi till Vita..

Sen gick jag till Hejdegården för att vattna blommor hos Lina, kom äntligen dit. Haft planer att gå dit under helgen men tiden sprang iväg. Hoppas de har det bra där upp!

Imorrn har jag inga föreläsningar, ska fira semlan o Maria med lite girls imorrn. Sen ska jag släpa Kashal till gymmet, hon har nu hela kvällen föröskt komma från det. Men nej nej.... Jag är elak när jag vill träna :D Märktes idag när jag tvinga henne att cykla betydligt längre än vad hon var sugen på. Roliga i det hela var ju att de var hon som tvinga upp  mig på cykeln o bestämde tiden... Klart hon inte får ge upp efter några minuter då bara :D

Dagens tips förresten, ät inte en massa vitlök o ställ er o andas på mig i bussen, me not like!

Ska jag? Utmana mig så kanske... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback