Jag flyger nästan..

Känns som jag har ett lyckorus inom mig...

Vaknade med ett leende imorse, låg kvar o drog mig lite. Eddie kom upp så myste vi lite, han låg där o lät som det sågverk bara han kan göra. Myspys. Nu tror ni väl att klockan var närmare lunch än morgon, men klockan var väl runt halv tio o vi låg väl o drog oss till tio halv elva... Är mornar som dessa man njuter av.

Nu ska jag strax iväg till biblio o pluggelugga med Anne, har inte så mycket o plugga eftersom jag inte fått mina böcker än :( Men men, ska fixa lite med en gammal grej!

Jobbmöte igen, gosh jobbigt! Men men, jag får ju betalt :D Sen får jag väl ta jobbettimmarna på kontoret imorrn.. O sen träna träna, skojskoj.. Men jag har träningsvärk i bröstet :D Känns väldigt skumt! Får inte glömma o ringa o beställa teaterbiljetterna heller.... Skoj, Guys and dolls. I like it!

Hm känner hur mina tankar fladdrar iväg, men jag är på flumhumör o skulle nog vilja skutta runt hela dagen. Skulle vilja att det regnade glitterflingor o att månen tittar ner på mig ikväll o gör tummen upp.

Kan inte göra annat än att drömma lite, drömma o hoppas att det kanske blir sanning. Känns så underbart om iaf en liten del i drömmen skulle slå in. Skulle vara lycklig då, allt känns så bra!

Du får mig att vakna med ett leende på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback