Jag datasupport=dagens garv :D

Undrar varför mamma ringer mig när hennes internet inte funkar? Som om ja kan sånt :D Jag ringer ju en kompis eller support när inte mitt funkar! Aja jag kan ju mer än henne iaf om det nu säger nånting om mina kunskaper? Nej :)

Sedan fick jag av två olika personer frågan vad gör jag uppe redan, men jag skulle ju jobba så det var väl därför jag var vaken.. hm börjar 16 o jag tycker inte 11-12 är så tidigt :D Folks syn på mina sovvanor säger jag bara...

Gårdagen var soft spel mazarintårta o chokladbollar :P Smaskens... Blev TP o Fredrik vann, jag hamna knappt på tårtrutor tyckte jag. Hehe nee jag är inte dålig förlorare! Klurigt också med det där med globetrotter varianten, är mer geografi då o jag o geografi går ju aldrig ihop. Vet ju knappt vart Linköping ligger i Sverige :P Men de va trevligt, skoj att få gnugga geniknölarna lite :)

Idag blir det jobb igen då, fast först senare.. Funderade på om man skulle träna innan. Men jag borde plugga, aja får snacka med Kashal :) Iofs hinner jag plugga imorgonförmiddag. Undrar vad det är för väder idag?! Är det kallt ute? Nån som vet?! Min termometer visar ju att det är 23,4 grader så jag litar inte riktigt på den :D

Ibland måste man tänka på vad o hur man säger saker, inte alltid det är så uppskattat hos den det berör!

Vill så mycket... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback