Jag, bara jag!

Visar inte tvn nåt man vill se får man hitta andra grejer att roa sig med. Tack Alex, du vet inte om att jag "snott" den men man får hoppas att det är lugnt ;)

1. vad heter du?
Linda Maria
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har alltid velat ha ett naturligt smeknamn, så det skulle väl vara nåt sånt. Som liten ville jag heta Jessica vet jag
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Innan jag kom ut gick jag under namnet Göstina, mamma påstår att hade jag blivit kille hade jag fått heta Gösta. Vet att namnet Belinda var nära som tjej.. Hade haft lite coola intialer då :P
4. vilket stjärntecken är du? vattuman
5. vilken årgång är du? 82:a
6. vart bor du? nära en spelbutik ;)
7. bott utomlands? japp, en sommar i finland o en termin i frankrike
8. flyttat antal gånger? hm ganska många ggr, en gång ner till lkpg o sen 3-4 ggr inom Kungsgateområdet, sen till Ryd o sen tillbaka till stan..
9. vart skulle du vilja bo? Oj, vet inte. Men vill nog bo kvar inom Sveriges gränser iaf...
10. vilken skolklass? som jag går i nu? massa olika, exempelvis en muppklass :P
11. vad vill du bli när du blir äldre? Visare :)

UTSEENDE
1. hur lång är du? 180 cm
2. hur mycket väger du? inte en susning, tror inte på vågar!
3. hårfärg och frisyr? byter med jämna mellanrum, för tillfället rött o har accepterat mina lockar
4. ögonfärg? mörkblåa
5. mest nöjd med? Hm, ögon o håret tror jag...
6. minst nöjd med? Hehe vart ska jag börja? Nerå de mesta funkar väl
7. skostorlek? 39-40
8. glasögon? Jao, är halvblind. Iofs används linser oftast
9. har du några piercingar/tatueringar? Öron räknas nog inte, men en haj finns tatuerad på min fot

FAVORITER
1. filmer? Finns många, men Disneyfilmer är grymma :)
2. låtar? Finns ju många även här ju!! Men Lasse o Jocke funkar ofta
3. årstider? sensommar/höst!
4. mat/dryck? Så länge nån annan lagar så äter jag de mesta, lite läskigt med för stark mat bara/ mjölk är en bra bas i mycket!
5. djur? Katt
6. färg? Svart o rosa funkar för det mesta
7. parfym? Boss deep red heter den tror jag o så gillar jag vanilj
8. tv-program? enda jag följer bra är ju CSI
9. ämne i skolan? Inte fysik iaf...
10. sysselsättning? träna o leka med mina vänner


KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? svart vinterjacka
2. vad använder du just nu för skor? massa olika allt från rosa gympadojjor till mina bruna "converse"
3. favoritfärg på kläder? får väl säga svart o rosa även här, brunt är iofs schysst också!
4. favoritmaterial på kläder? Oj ska man ha favoritmaterial också, nee
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Just nu är de mest träningskläder jag kollat på, o så skor
6. favoritaffärer? ingen aning, finns väl många
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Olika, men finns andra grejer jag lägger mer pengar på

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? Hm är mycket sugen på större...
2. vilken färg på tapeterna? Grå med silver
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Svart o rött
4. favoritmöbel i rummet och varför? Tillbringar nog mest tid i soffan, så jag får säga den..
5. vad vill du ändra där inne? Större soffa o säng, men det finns nog ingen plats för de...
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? Ja
b) video/dvd? Ja eller ingen VHS
c) dator? Ja
d) stereo? Ja
e) telefon? Ja
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Har en riktigt fin utsikt, ser nästan hela drottninggatan enda ner till Stångån typ
8. vad gör du oftast i ditt rum? Har ju typ bara ett rum så allt förutom toabesök typ
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Eddie kan ligga där ibland
10. favoritpryl i rummet? Hm är Eddie en pryl?

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Hette, finländskt
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? Väldigt mycket, gamla kvitton, nycklar till tvättstugan, Hanna o Lina, presentkort till Stadium, lip gloss,vantar, nycklar till jobbet o så vidare. Brukar få höra att min jacka är anska tung :)
b) skolväska just nu? Hm några böcker o anteckningblock, tuggumin tror jag finns där också
c) handväska eller liknande just nu? Använder sällan handväska, bara om jag ska ut på krogen o då ligger de väl plånbok o mobil i den typ
3. vad är du beroende av? Hm jag vet inte.. Vill iofs gärna ha min dos mjölk per dag..
4. vilket land kommer du i från? Född i Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Vaselin för de mesta, eller lip glosset som jag "snodde" från Sanna :P
6. vad tror du på? mig själv för de mesta
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? har många tankar
8. vad köpte du senast? en drink på platens hehe
9. har du nåt husdjur? Jo, kelgrisen Eddie
10. vad bor du i? En etta

GREJER
plånbok: Svart med en rosa hund på
tandborste: En lila från apoteket
smycken: Stormklocka, svart nitarmband, ringen med Munch's skriet på o ringar i öronen för de mesta
solglasögon: Billiga eftersom jag alltid har sönder dom
underkläder: mycket funkar, men man har ju vissa varianter man gillar bättre n andra :P
nagellack: får ju sällan använda de... men annars gillar jag rött eller fransk manikyr

Duger jag fortfarande;) ♥

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ville med heta Jessica när jag var liten, så ville jag vara blond me. Och jag fick Alltid röda glasögon, jag ville ha rosa i plast, men fick inte för mamma, vilket jag tackar henne för nu =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback