Ja vad är man sugen på efter mastodontsaker?

Vilken trevlig kväll jag haft! Eller va säger du Hanna?

Kan ju börja med o berätta att jag Linda kom i tid till mitt möte med Hanna. Hon ringde mig för att berätta att hon gått in på jobbet för att vänta där, då var väl klockan ett par minuter i. Då befann jag mig ungefär två minuter från jobbet :P Jag kan ibland! Jag gillar att överraska... Så ni ska inte förutsätta att jag är sen jämt :D

Vi började med att köpa biljetter, Brokeback Mountain hade vi bestämt. Sen skulle vi då äta lite (ser ni, två mål mat denna dag... Ännu en gång, duktig Linda). Vi planerade att utnyttja restaurangchansen som vi fått från jobbet. Målet för vår hunger vart även denna fredag BBQ. Dock en houseburgare denna gång! Två st för 99 kr, det är inte så illa pinkat. Kunde man unna sig en cola på de.

Hanna är verkligen en go person. Är så skoj att snacka med henne! Idag har jag verkligen haft trevliga samtal under lugn o ro med två av mina närmaste kompisar! Är skönt när man bara kan släppa allt med plugg, jobb o resten o diskutera skojsiga saker :)

Efter maten, kan ju säga att man blev väldigt mätt! Så man var inte jättesugen på godis, men köpte mig en påse Salt o blandat. Efter första biten ångra mig o kom fram till att jag skulle valt mitt andra hands val, Ahlgrens bilar! O då sitter Hanna där med sin påse, tur att man inte e blyg o kan nalla några :D

Dagens citat: Jag själv som kläcker det "Ne jag är sugen på nåt syrligt efter den där stora mastodontsaken jag fick i mig". Hanna garva lite o påpeka att de tom va en salt mastodont sak... Nån som tror mig när jag säger att de va burgaren jag snackade om?!? :D

Att gilla Eddie är ett plus i kanten! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback