Hoppas Hoppas Hoppas...

Nattens drömmar var underbara.... Skulle vara ännu trevligare om det slog in.
Eller att Fredrik o Hanna ska städa inför kvällen kanske inte behövs, men den andra :)
Jag kunde riktigt känna hur jag log i sömnen..

Dags för dammsugaren o få sig en omgång nu o även herr Mopp! Farbror Dammtrasa ska nog inte komma undan heller :P Hur kommer det sig att det är så svårt att komma igång? Jag menar jag vet att det inte tar så långt tid när jag väl startar o då hinner jag ju ner till stan också en sväng vilket skulle vara trevlig. Tror förresten jag har stopp i mitt avlopp i köket, eller iaf så suger det väldigt dåligt.. Skulle diska inatt tänkte jag. Har faktiskt inte så mycket disk, mest lite muggar, men jag tänkte det kunde vara skönt om det var klart när jag vakna.. Men då blev det uppfyllt med vatten allt o börja rinna över, så det var bara o gå o lägga sig så allt kunde rinna undan....

Eddie har börjat med en dålig ovana nu igen, väcka mig tidigt på morgonen, idag väckte han mig klockan 7! Var elakt tyckte jag,,, Jag var ju trött!

Måste köpa bananer sen!

Ska bli så skoj ikväll! Som Hanna skrev, 21 personer som känner varandra ganska väl allihopa (iaf de flesta), kan det bli fel? Okej nu har jag lite bra organisation på dagen, Sanna kommer efter 3 då ska jag ha städat o allt sånt, men det fixar jag! Sen är det bara att jag ska lämna Eddie hos mamma o vara hemma till 6 ungefär för då kommer Hanna o ska hjälpa mig lite, men då är det inte mkt kvar o ingen Eddie som vill hoppa i skålarna :D

Är det dumt att jag inte kan få nog? Hoppas vi hörs snart... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback