Hoppas den är sann

Imorse trodde jag att jag skulle vakna av telefonen, trodde nämnligen att Slamsugarna (eller vad de nu hette) skulle ringa vid typ sju o sedan vilja komma 10 minuter senare. Men nope hörde inget på hela förmiddagen. Ringde Hanna o gratta henne, hon hade skolkat från skolan men det tycker jag kan vara okej på sin födelsedag :)

Sen var det in i duschen som gällde, är ju en del av min nya "jag kommer i tid". Och visst kom jag i tid, kom till och med för tidigt. Den som var sen däremot var Lina (o Kristian, för han följde med också). Kändes faktiskt lite skumt att träffa Tom först, men skoj faktiskt. Vi gick till Ming o käka lunch, mums. Brukar aldrig äta lunch så tidigt, klockan var väl halv ett typ. Men eftersom jag inte ätit frukost så var jag riktigt hungrig. Var väldigt mycket folk där, men vi fick oss ett bord o personalen var lika effektiv som vanlig. Gällde o hålla i tallriken :) Till efterrätt blev det varm choklad på Cioccolata (hm stavas så?), de har byggt om. Fint o modernt, men vet inte om jag tyckte att mysfaktorn var nåt hög.

Sedan lämnade jag sällskapet o gick för att träffa Kashal, träningsdags! Idag vart det en ordentlig genomkörare o det kändes väldigt bra. Sedan gick vi runt lite o kolla träningskläder på stan. Var nere på Lucullus o handla lite sen, eller var mest bananer jag var ute efter. Blev lite lycklig när jag såg att köpte man en klase bananer fick man köpa ett bananfodral för tio kronor. Så nu är jag lycklig ägare av en sån :P

Kom hem o in i duschen på direkten. Åter mitt nya jag... Annars skulle jag skjutit på de så långt de bara gick. Ingen slamsugare som hade ringt på hela dagen heller, börjar bli lite irriterad faktiskt. Tycker de gått för lång tid. Ska ringa Stångåstaden imorrn o säga att jag vill ha hyresavdrag eller nåt för nu har de gått typ 10 dagar sen jag felanmälde det! Bara jag som tycker de gått för lång tid??

På kvällen kom Sanna en sväng. Satt o snacka. Eller de börja med att hon satt o läste Cosmo. Måste säga att jag inte tror på horoskop men de är roliga att läsa, o jag måste säga att denna gång hoppas jag verkligen på att den e sann!!! Känns som vi hade en del att diskutera, men de mesta var roliga o positiva saker. Hoppas de visar sig att det är de också :)

I have a feeling, and it does not feel good :(

Just nu finns det ingen jag saknar mer än dig... Finns så mycket jag skulle vilja prata om... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback