Hjälper vi våra medmänniskor?

Vinst då o en skoj match... Hade tre norrlänningar brevid mig, o de låter verkligen så sött! Höll iofs på fel lag, men verkade inte så aggresiva :) Tycker det är intressant med vissa saker med hockeyspråk. När folk får utvisning så säger de alla saker på engelska ex hooking, roughing utom en sak Puck över sarg... varför?

Snart är de OS, skoj skoj skoj... Och helst hockeyn :P

Åh nu är det bestämt, ska till Stockholm o kolla på Thåström :P Skoj skoj skoj... 13e mars! Kommer iofs missa ett seminarium i skolan men det får jag ta..

Softis dag imorrn, ska bara träna! Hm kör ett o ett halvt pass imorrn.. Hehe har träningvärk i rumpan från igår! Tränar på dagen gör att jag har massa tid imorrn, hm vad ska man göra då? Kanske plugga, fast de ska jag iofs göra ons-fre o gjort idag, skönt med en dag ledig ju! Hm nån som vill leka med mig?

Förresten e jag lite sur på min dörr där nere. Eller rättare sagt portkoden. Tror den har problem vid kyla. För den funkar inte alls ibland utan man måste använda nyckel, det är irriterande om nån ska komma o man måste springa ner o öppna. (Har ju lite trappor som dom flesta vet). Eller som den gjort ibland, man trycker in koden o då får den fnatt o börjar tjuta som om larmet gick o sen är dörren olåst hela tiden..
Oj, jag har nu ägnat många rader åt ett jädra dörrproblem, som jag egentligen inte tycker är så stort problem :D

Kan ta upp en grej som jag fundera på på hockeybussen. Var en kille i rullstol med sin assistent som diskutera de. Hade ju snöat ganska mkt o det hade inte hunnits plogas nåt vidare. Var det ett par andra rullstolsbundna som skulle åka till stan o fastnat o då gick han bort o hjälpte dem, de han förvånades över var att inga utav de som gick förbi, muskelknuttar på väg t puben som han uttryckte sig, erbjöd sig att hjälpa till. Istället fick han en gubbe på 56 stonka på... Kan tålas o tänka på faktiskt! Hjälper vi våra medmänniskor?

Glöm inte kroko?! Hehe ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback