Hehe vad ego jag är! :P

Va skönt att dagen är slut... kändes lång!
Hehe hann nog med de mesta denna dag skola, va social, jobba o träna.. bra jobbat!

Gick till jobbet då, höll på o bryta benet på vägen. Är ju verkligen glashalt på vissa ställen.. Hehe ni har nog insett att jag e trött på snön :D

Jobbet gick väl bra, va ganska lugnt o trevligt folk! Att jobba med alltså.. Hehe vad de var för gäster idag har jag knappt nån koll på, lalla runt i köket för de mesta. Hade kassan ett tag o då undvek jag barnfamiljer :D

Naman kom lite tidigare, tack sötnos! Så jag drog iväg o träna... På vägen dit blev min genväg en senväg.. Eller rättare sagt en omständig väg. Råka hamna i en återvändsgränd så enda vägen, omjag inte ville gå tillbaka vill säga, var att klättra över ett staket o gå i en halvmeter djup snö :D Så det gjorde jag...Vad gör man inte för att komma fram till träningen? Körde mest ben o mage o jag kommer nog ha träningsvärk i magen imorrn, känner jag redan nu! Vad knäckt man kan bli egentligen när man stolt gått upp till 30 kg på mage o verkligen kämpar o så efter en kommer det en kille o flyttar ner pinnen vääääldigt mycket. Haha då känner man sig lite mesig igen. Satt o fundera på när de skriver i tidningar om att gymmet ska vara ett bra ställe att träffa sin drömprins på.. Hm är man så het när man sitter där o flåsar o blir röd i ansiktet?!
Hehe iofs då får jag väl byta gym om jag ska se min drömprins ;)

Efter träningen gick vi o sola.. Haha Kashal vad har du fått mig att börja göra? iofs tycker jag inte att man ser nån skillnad, jag är ett vitt lakan som vanligt :

Var riktigt skönt att komma hem, tog en härlig dusch o åt äggmackor. Mums! Hitta julklappen från min moster, ett linne o hotpants. Inte provat de innan men de va snygga. Så nu ligger jagi soffan o är snygg.. Oj, hehe det där lät ego o lustigt :D

Förresten tror jag att avloppet i badkaret också krånglar.. hm när man duschat länge så stor man i fotbad. Det ska man inte väl?!

Å jag lättar jag flyger fram, låt det aldrig ta slut... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback