Har ni nåt o se fram emot!

Hahahaha... Dagens semiarium var väldigt givande. Lärde mig så mycket om mig själv som kvinna, eller rättare sagt vad jag enligt Hulter borde säga o göra som kvinna. Sedan lärde jag mig också en del om er män. Man kan lite lätt sammanfatta det med att om jag köper er en sidenpåse för er lille vän så är ni nöjda.. Lovar att skriva ett längre utlägg om detta senare ikväll, Kräver faktiskt att få lite uppmärksamhet :D

Nu ska man då springa ner till jobbet. Hm är väldigt hungrig men det hinns väl inte med innan tyvärr :( Får äta på min rast om typ 3 timmar!

Ikväll ska det även diskuteras fenomenet Alla hjärtans dag, eller så blir det imorrn.. Aja, tänk va mkt ni har att se fram emot!

Tonight I want more time... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback