Här får ni min hemlighet!

Idag fick jag en del komplimanger för mitt hår.. kanske borde avslöja vad jag gjort för speciellt med det, så ni kan härmas :D

Tvättade håret efter träningen igår, lät det självtorka. Eftersom jag inte vet vart jag lagt min hårborste så kunde jga inte borsta det utan lät de bara vara. Eftersom mitt hår är tjockare än alla "Biggest Looser"-deltagarna tillsammans så hann de ju inte torka klart tills jag skulle sisodär 5-6 timmar senare. Så håret var fortfarande lite halvblött när jag gick o la mig.

I morse när jag vakna så kollade jag på mitt hår o fäste en hårnål i luggen, sen ansåg jag mig vara klar..

Hm är helt okej att härma mina hårbestyr blir inte arg!

Men man tackar för komplimangerna :P

Me♥U ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback