"han kommer för tidigt o träffar då ögat", kan de va nåt?! :D

Söndagen slut o en ny vecka hägrar. En vecka som här i lkpg innebär sportlov. Synd bara att det inte är samma sak på universitets värld. Okej jag kanske inte ska klaga har bara en föreläsning nästa vecka o det är den imorrn, Människans sexualitet. Så resten av veckan är jag ledig :P Ska försöka plugag lite tror jag, skönt att börja vissa grejer när de är aktuella i huvet.

Är det nån som har nån intressant sexuell dysfunktion de skulle vilja ha utredda? Vi ska nämnligen ha ett grupparbete om just det. Fick just förslaget "att han kommer för tidigt o då träffar ögat", hm ska ta upp de med min grupp imorrn ;) För tidigt ejakulation kanske man kan ta, men just så han träffar i ögat haha

Va skoj på träningen, hade mina nya fina gröna shorts idag. Hehe vet inte om jag har tillräckligt snygga ben men de sket jag i :D

Sen gick jag hem till mamma med Eddie i släptåget, äta mat o kolla hockey. Blev tacotårta o brysselkål, mums! O sen fick jag en glasspinne till efterrätt :P Och en vinst till Tre Kronor på de, kan de bli bättre...
När jag är hemma hos mamma så läser jag alltid reklambladen, har en "ingen reklam"-skylt på mn dörr för jag avskyr att de kommer en massa reklam som jag sällan läser. Men hemma hos mamma gör jag det typ en gång varannan månad. Är ju bokrea snart, jag gillar böcker... very much!! Har alltid gillat böcker o att ha böcker, typ strindbergs o den stilen. Förra året köpte jag Dostojevskij-box typ. Årets projekt är Marcel Proust samlade verk av Spaningen på den tid som flytt. Hittar jag den så slår jag till :P

Ibland får jag med mig nåt från mamma, oftast är det Svensk Damtidning. Denna gång var det, Svensk Damtidning, Mias hemlighet (boken) o ett öppnat paket med naturell yoghurt. Haha hon hade bakat men äter inte de o undra om jag ville ha det, visst tyckte jag...

Veckan ser som sagt ganska soft ut, har iofs inte kollat almanackan på hela helgen men kommer inte ihåg så mycket iaf som måste göras.
Måndag: Föreläsning, ev fika med T o L och träna
Tisdag: Träna
Onsdag: Kontoret+jobba vanligt o träna
Torsdag: Plugga med Moomin, träna o jobba
Fredag: Shoppa med Sanna
Lördag: Se till att jag slipper jobba o på kvällen PARTY!
Söndag: Hm jaa ni, träna kanske?

Som ni märker jag har ingen riktig koll på min vecka, nån som vill leka så mottages förslag gärna.

Hm kanske, hoppas på ett ja... ♥

PS Hanna, kamel runk är ett väldigt bra uttryck beskriver exakt vad man tycker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback