Han kanske inte är så dum!

Insåg idag att Eddie faktiskt är ganska smart... För han väckte mig i morse genom att buffla på mina tår o kittla mig under fötterna. Taskigt tyckte jag eftersom klockan faktiskt inte ringt än o jag inte behövde gå upp. Men saken hör att jag hade fått ett mess precis då (som jag inte hade hört), så han trodde väl helt enkelt att det var min väckarklocka (använder mobilen som det) som ringde. För jag funderar på om det inte var samma sak en annan gång när han väckte mig sjukt tidigt. Aja tåls att iaktta mera. För är fallet så så vill jag inte har några tidiga mess av er :D

Fast sen tror jag att han ibland bara väcker mig för att jävlas :D

När jag vaknade till så kände jag mig utvilade. Trodde iofs att nån att kissat ner min säng.. Misstänkte Eddie. Men som tur var så hade varken Eddie eller någon annan gjort det. Var Linas födelsedagskudde till mig som lurade mig. Den är nämligen i ett sånt där blankt material som känns lite kallt o det kändes som något blött...

Idag ska det jobbas, borde väl fixa mig iordning tills dess... Hoppas det blir en lugn dag! Annars ska jag inte göra så mycket. Hanna kanske skulle komma förbi en stund ikväll. Hon ska ju nämligen överge oss stadsbor ett tag för att umgås med föräldrar o syster på landet. Going to miss joo ju!
Melodifestivalen ikväll, får väl kollas på om inget bättre erbjuds!

Imorrn är en skön dag.. Enda som ska göras är träna o sen ska jag nog ta med mig lillpysen hem till mamma ett tag. Få mat o så kan han leva livet lite. Alltid skoj att ta med honom ut på äventyr, tror han behöver det ockå!

Gör jag rätt eller fel? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback