Haha veckans skämt mitt telefonabbonemang!

Sådär jag. nu är första delen av dagen avklarad. Skoldelen.. Hm okej jag hade kunnat skippa hela dagen idag kan jag ju säga. På förmiddagen var det databassökning o det har jag redan gått igenom. Iofs så kom jag på vad jag ska skriva mitt projektarbete om och fick klartecken från Info.komp.-kursen att det var okej för dem. Nu måste jag bara kolla Sexkursen så kanske e ska bli nåt av detta :D
Så dagens första timmar tillbringa jag då genom att göra saker jag redan kunde.. Hm, iofs så skulle alternativet varit ligga hemma o sova så :P

Lunchen var välbehövlig, var hungrig. Zenit fick sig även denna torsdag besök av Hanna o mig. Vi hade fått påökning av Tobias också. Trevlig lunch med trevligt sällskap. Fick min födelsedagspresent av T idag. Thåströms senaste platta :D Vad glad jag blev. Man tackar så mycket!!! Kan ju inte säga att jag blev direkt sugen på att gå tillbaka o ha min eftermiddagsföreläsning när jag hellre ville åka hem o lyssna på skivan.. Men men jag tog mig i kragen o gick dit. Forskningsmetodik. Kändes också lite överflödigt eftersom jag då läst 10 poäng forskningsmetodik o där gått igen en del.. Hm har fortfarande inte förstått mig på min klass o tider. Jag menar jag har faktiskt inte varit sen, 2-3 minuter räknar jag inte som sen.. Idag kom jag typ 7 minuter innan, ändå är jag sist även denna gång! *suckar* ;) Iofs bryr jag mig inte, vad är det man börjar säga?! "fint folk kommer...":P

Efter föreläsningen fixa jag faktiskt uppdateringen på LiU-kortet. Haha ser verkligen ut som jag har nåt konstigt ryck på mitt kort. Ska ju bara ha kortet tills mina studier är klara, så det är väl inte så farligt:D

Huj är väldigt hungrig! Kanske borde äta nåt innan jobbet. Usch vill bra dega hemma, men man måste väl gå o tjäna sitt levebröd... hm eller nåt :) O sen lite träning med Kashal, ska föröska kolla med Naman om han inte kan komma lite tidigare så kan jag träna lite längre :P

Jag ringde till felanmälan nu igen, börjar tröttna lite på mitt avlopp! O sen tycker jag att de borde ha fixat de vid detta laget har gått en vecka sen jag ringde! Var lite sur när jag ringde o fick svaret, men ojsan så här lång tid brukar deinte ta. Ska skicka en påminnelse på en gång.. Hm jaha så var det bara o vänta igen då!

Hehe förresten, mitt telefonabbonemang är veckans skämt! Eller veckans? Enda sen jag teckna de!De ringde från igår för att höra varför jag sagt upp mitt förval. De betydde att jag hade ett abonnemang hos dem men att jag inte ringde med dem. Mycket skumt eftersom jag fått räkningar men men.. Jag framstod som ett riktigt frågeteckan o sa att de hade jag ju inte alls de. Nehe för tydligen ska de skicka en räkning på 400 typ för att jag sagt upp de för tidigt. Om jag nu inte tecknar ett nytt.. Men bajsa på er. Så nu har jag tecknat ännu ett nytt igen.. Andra ggn de säger att jag sagt upp nåt jag inte har.. Väntar bara på att de ska komma nån som vill flytta in hos mig, eftersom jag sagt upp lägenheten eller nåt utan min vetskap.. Hm då flyttar jag in hos dig :D

Sötnos... I helgen då;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback