Gullunge hon är då!

Japp kom i tid idag också! Softa människor att jobba med idag.. O lagom mycket o göra. Boarda o sedan kassautbildning, jag måste va väääldigt bra på de för det är alltid jag som får den utbildningen :P

Sen var jag o träna, oj vad jag kände i armarna ifrån igår! Orka knappt röra på dom :D Men som sagt skönt efteråt...

När jag tränat klar möttes  jag av ett trevligt mess på mobilen, Sanna som undra om vi inte skulle gå ut ikväll. Visst varför inte.. Verkar ju bli en soft helg så, o imorrn ska jag inte göra nåt förrän på eftermiddagen. Så jag sitter för tillfället o funderar på vad jag ska ha på mig. Detta kommer låta skumt, men jag vill känna mig snygg ikväll.. Ska hem till Sanna sen när jag är klar. Får mat också, vilken gullunge hon är :P

Usch borde inte... GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

Med dig borde jag...

Du vet hur du får tag på mig... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback