Ett löfte!

Nu ska jag iväg o träna.. härligt att Lina är frisk igen. Saknat min träningskompis :P Har ju två men tränar helt olika grejer med dem. Därför det blivit mkt gym senaste tiden, men nu ska det in i salen igen o röra sig lite.

Okej jag ska ge mig själv ett för sent  nyårslöfte, eller aja nyår hit o nyår dit. Ska iaf föröska hålla de. Jag ska bli bättre på att hålla tider. Eller rättare sagt hålla de tider jag slarvar med nu. För jag är inte så hemsk att jag missar viktiga tider, jag hinner till flyg o tåg o sånt. Sen brukar jag för de mesta också komma i tid till träffar med mamma, för hon blir så kinkig annars. De jag oftast kommer för sent till är jobbet, o träff med kompisar. Hm måste erkänna att de nog har o göra med för att jag inte ser det som lika viktigt, men jag ska ärligt göra ett riktigt förösk. Hoppas ni tror på mig :D
O nu finns det nerskrivet också så jag hoppas det funkar bättre då!

Blir glad av saker du gör, hoppas du inser det.. Känns bra!

Vill ju inte att de ska va hindret liksom.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback