Ett blajinlägg egentligen, mycket snack men ingen verkstad :D

Oj dagen blev helfri idag.. Inte ens kontoret ska få sig ett besök av mig :D Hm eller kanske senare, men jag vill inte sitta där när en av cheferna är på besök. Gillar inte honom! Men måste fixa en sak imorrn innan kl14 så jag måste väl fixa de idag då eftersom jag har föreläsningar hela dan imorrn :( O jag pallar inte att jobba innan jag börjar imorrn första föreläsningen :D

Vad ska man göra idag då? Skulle träffat Hanna men bangade sen, kolla på hockey istället. Kan väl iofs inte säga att de var den mest upphetsande matchen... Väldigt klar vinst o det fanns väl inget annat att räkna med! Men nu är matchen slut, vad ska jag göra då? Kanske skulle ta mig till Hanna, softa lite.. Ta med sig lite fika?! Aja får slå henne en pling...

Blev inget hos Jimmy ikväll, alla är ganska panka o så börjar många tidigt imorrn så.. Så almanackan är verkligen heltom idag :D O funkar sånt på mig? Ne sällan... Men orkar jag åka till Hanna, är det inte mycket skönare att springa ommkring hemma bara i myskläder?!

Hehe vilka bekymmer jag har.. :D

Hungrig är jag iaf.. så mat måste jag införskaffa! O ska jag ändå ut kan jag ju lika gärna åka till Hanna en sväng, hm kanske ska höra först om hon vill ha mig :D Men vem vill inte ha hem mig en stund ;)

Helgen vad händer då?! Måste snacka med Sanna om fredagen, men den verkar nere.. Är faktiskt inte ett dugg festar/danssugen just nu.. O hon e pank så.. Lina ville hänga, skulle va skoj. Känns som vi bara umgåtts genom att tränat senaste tiden.. SKulle va jätteskoj!

Okej nu tillbaka til mitt ska jag eller ska jag inte åka till Hanna. Nu har jag ringt Hanna o hon ville ha mig. Så jag sa att jag skulle komma, så nu ska jag in i duschen då.. Är ju inte själva duschandet som är jobbigt, utan just att börja...

Haha ett långt inlägg om egentligen ingenting!

Hoppas du vet vad som händer.... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback