En dag där inte mycket hände..

Japp idag vart en softar dag, tog rejäl sovmorgon. Var inte meningen men jag råka somna om ett tag. Hörrni ni har blivit dåliga på att ringa o få upp mig på morgonen ;) Men hade inga planer förrän vid 12 o då var det att dra på sig träningskläderna bara o bege sig till Sportis, först ett core pass o sen gymmet med Kashal. Känns skönt att träna o man märker att man blivit starkare...

När jag kom hem var jag vrålhugrig.. Käka men är hungrig nu igen :D Så jag ska nog ner t ICA o köpa lite grejer, hm funderar på spagetti o köttfärssås. Inviga min nya stekpanna kanske, hm eller pannkakor kanske. Var länge sen o de e grymt gott!

Japp då var jag tillbaka från ICA, blev spagetti o köttfärssås. Kan va bra för de brukar ju bli lite mera så har jag matlåda till skolan! Hm nån jag känner som ska va på campus på torsdag lunch. Vet inte om jag vill spendera min lunch med min klass i Informationskompetens, eller jag ska inte säga nåt de kanske är grymma :D

Hade faktiskt tänkt mig tvårätters idag :P Blev grymt sugen på fruktsallad så det blir lite sånt till efterrätt. Kan det vara nåt?  Fattar inte hur jag kan va så hungrig, åt ju för typ 4 timmar sen!

Denna dag har varit riktigt skön, bara softat fast dagen gick snabbt ändå. Klockan är redan halv 8! Känns som klockan mer är sex eller nåt.

Ne nu vill min kvällsmat ha lite uppmärksamhet, hoppas det blir gott!

Förändras inte nu... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback