Ego jag!

Oj vad dagen försvann, vad har jag egentligen gjort?

Träffa dom för lite lunch, blev på Ming. Hm börjar känna mig som en stammis där, farligt ju! Där förra tisdagen o så idag... Jösses :) Men det var riktigt gott. Snabb o effektiv lunch, o mkt gott! Är nog faktiskt en av de bästa luncherna man kan ta en vardag på stan :)

Sen bestämde jag mig för att gå på castingen på fredag, Sanna eller Hanna skulle ta min tid om de blir aktuellt. Vet ju inte om man kommer med men men, man kan alltid testa. Ska klippa mig på fredagsmorgonen, skoj för då ser man förhoppningsvis lite snygg ut på kvällen. Hannas fest, så skoj! Ska nog ha mitt nya linne :P Ah ska bli såå skoj, ser verkligen fram emot det! Så fredagen är ganska uppbokad nu. Klippning, casting, handla med Hanna, ev träna o så fest på kvällen.

Imorse kände jag mig väldigt ego. Saken var att när jag fixat mig iordning så kände jag mig väldigt snygg :D Tror jag är inne i en bra period just nu när jag känner mig snyggare.. Oj vad ego det låter, men jag hoppas nån förstår iaf...:)

Dagen blev lite omgjord eftersom Kashal jobbade hal dagen istället för dubbelpass så jag drog o jobba redan på eftermiddagen, var väldigt soft. Kändes som jag mest drack oboy :D iofs så har jag bara mig själv o tacka, hade ju förberett allt åt mig själv o då blir de slappare...

På kvällen drog jag med mig Kashal o träna, hehe först dela vi på en semla så jag fick faktiskt en semla. Blir nog bra för iår, iofs lova jag mamma att ta en med henne. Kostas hade vart trevlig o köpt semlor till alla som jobba, vad snällt av honom! Tror såna grejer gör att folk känner mer lust att jobba...

Oj kom på att jag fick ju hem lite paket idag, hade jag glömt bort! Hinner inte med dem ikväll iaf... Får inte sova för sent ikväll, iofs har jag börjat gå o lägga mig bättre! Mycket bra...

Vad personer kan förändras... Att man kan ha så fel om vissa, blir så ledsen...

Jag vill, vill du? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback