Eddies fel!

Inatt var jag en sur o arg matte...

Får väl börja med att be om ursäkt till de personer jag satt o snacka med på msn när jag helt plötsligt bara försvann. Var faktiskt inte mitt fel o heller inte bredbandets för en gångs skull :D Ne denna gång var det nämnligen Eddies fel! Jag trodde bara han låg o lurpassa som vanligt under soffan, han brukar göra de o sen boxas med mina fötter om jag sticker ner dom... men nej, han hade hittat nåt betydligt roligare att göra. En del av sladden hade nämnligen åkt in under soffan o den låg han o gnagde på. Vilket då resulterade i att den gick av! Först när de stod att de inte fanns nån kontakt trodde jag bara de var som vanligt att sladden hade åkt ur, eftersom den va trasig, men nope den va ju av.. Fanns inte så mycket o göra åt saken eftersom enda lösningen var att byta ut den. O det är lite svårt att göra när de är natt :D Jag gick o la mig o sov istället!

Vakna o var jättepigg, tänkte att jag skulle hinna ner o köpa mig en ny, insåg att jag inte skulle göra de o ringde mamma. Hon skulle ändå på stan.. (Inom parantes, är era mammor sådana också att fast man säger att man har bråttom så börjar de babbla en jädra massa...). Eftersom jag strävat efter att hinna handla sladden själv så kom jag töntigt tidigt till jobbet, Jimmy såg lite förvånad ut när jag knackar på 15 minuter innan jag börjar. Helst eftersom alla vet att jag oftare kommer en kvart sent än tidigt... Aja kompensera alla gånger jag kommit sent :P

Idag var en dag på jobbet, jag stod i kassan, när jag tyckte att alla gäster kom med så otroligt korkade frågor. Vissa tycker jag man ser ganska tydligt om man kollar på skyltarna o vissa saker hör man väl på de att de låter skumt?! Jag menar är det normalt att få pommes med sallad i? Eller Big King och Whopper är inte samma sak o så vidare.. Sen var ju folk väldigt bra på att tappa läsk idag, gosh! Aja jag sluta 15 va skönt eftersom alla andra var kvar o skulle jobba till minst 16... Träffa mamma då!

Hon hade köpt en så fin sladd, röd! Såå diskret o fin, matchar iofs min lägenhet. O den har ju en plastplupp också så den håller sig kvar så bra. Åh vad jag tycker om min nya sladd :D

Mamma o jag var o käka, utnyttja restaurangchansen även idag. Vi gick till laScala, kändes lite skumt. Har inte vart där sen man var typ 18 o drack billig tequila. Men maten var helt okej...

Nu sitter jag o borde egentligen dammsuga lite. Ska ha spelkväll hemma hos mig ikväll, skoj! Vi blir fem person. Ganska lagom. Elin, Fredrik, Anne o Johan.. O så jag då :)

Kolla precis på bilder från vinkvällen förra veckan, oj såg hemsk ut på alla :D O en del såna fina "ätarbilder". Förresten upptäckte en vän att kortet från förra personalfesten på mig, Hanna o Anna är på Basements hemsidas första sida :D Hahahaha

Ne ska man brottas lite med dammsugaren kanske?!

Sov gott i efterhand ;) Hoppas du drömde najs..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback