Eddie: 3 i 1 :P

En slapp dag då det knappt var nåt folk.. Alla iväg på sportlov eller?
Nackdelen med lite folk är att tiden går mycket långsammare. Men dagen gick o man fick underhålla sig med andra saker istället för att va trevlig mot folk. Jag hade mina funderingar om vad som föredrogs mellan män o en viss typ av pinne. Ibland har man inte mycket o göra. Iofs tror jag ingen blev förvånad över den frågan.

Sen har jag insett att Naman måste vara barnvakt åt mina ev framtida barn. Finns det någon sötare människa vad det gäller o ha barnkalas? Man vill bara nypa honom i kinderna när han berättar om sin farfar o om läskiga frysen. O glöm inte att hålla för näsan innan man går in i kylen, vi har ju lök där så de luktar ju lite äckligt :D

När jag kom hem så softa jag ett tag, sen blev jag lite inspirerad av Hanna o Tommys Alfonsbad så jag bestämde mig för att bada Eddie. Hehe han var väl sådär nöjd kan jag ju säga.. Fick till nåt ljud som mer lät som en hunds ylande än en katt. Har ju alltid sagt det, Eddie har allt en stor del hund i sig :) Perfekt om jag träffar en hundälskare, för då gillar vi båda Eddie :D Han sitter nu o kollar på mig o ser för söt ut... Måste nästan ta ett kort på honom.

Kanske borde ta på mig lite kläder, Hanna kommer om ett tag o ska hänga här lite. Kolla melodifestivalen o så. Gör nog inget om jag överger hockeyn lite, står 6-1 nu o det ska vi väl klara.. Måste säga att jag är imponerad av damkronorna. Sen kommer jag alltid föredra herrarna eftersom jag gillar tacklingarna o tycker de e synd att inte damerna får tacklas lite också!!!

Tror du skulle älska en sak hos mig just nu ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback