Duktig jag är ibland ;)

Idag har jag gjort en del, iaf en del sådana där nyttiga saker. Duktigt Linda:)

Börja min dag medatt träna med Kashal, hon saknade total energi så vi körde väl bara 1 timme typ. Det får du ta igen imorrn gumman ;) Sedan hem för en snabbdusch o försöka bli lite snygg, Naman kom förbi o föröskte få upp min persienn i sovalkoven. Upptäckte ganska snabbt att jag köpt för kort variant. Sen drog vi o hämta Kashal, hennes syrra o Elin o bilen åkte iväg till IKEA.

Vi strosa runt på Ikano en sväng, mitt inköp blev På spaning efter den tid osm flytt, bokserien av M Proust. Enda jag bestämt mig för o köpa på rean nu. Sen kan man kolla om man hittar nåt skoj, men jag brukar mest fynda när de typ börjar närma sig slutet på resan. När priserna gått ner ännu lite mera. Inne på IKEA så köpte jag en längre persienn, o så delicatobollarna då *mums*

Sen var vi på Willys, köpte mest grejer till Eddie. Kattsand o sånt o mjölk till mig :) Sen bar det av hemåt. Hade haft planer på att dra ner till jobbet på en gång, men insåg att hockeyn kom före. Innan den börja ringde jag dock Stångåstaden igen. Nämnligen gått över två veckor sen jag ringde första gången. Hon jag snacka med nu var riktigt trevlig o tyckte att det var dåligt att ingen ringt mig. Så hon skulle fixa att jouren kom eftersom jag fått vänta så länge..

Innan matchen börja hann jag även diska, fixa Eddie låda och sätta upp min nya persienn:)

Måste säga att det var en himla trevlig match, Tre kronor spelade riktigt bra måste jag säga. O mål gjorde de också! Hade lite halvproblem med att hålla mig vaken, råka somna till lite då o då. Fast de var bara några sekunder. När slutet av matchen kom o det stod 6-3 till Sverige kunde jag inte hålla mig, utan somnade till. Vaknade av att de ringde på dörren. Usch vad hemskt, men jag stappla mig till dörren o öppna. Där ute står en stor väktare, då börja jag undra vad jag egentligen hade gjort :D

Var inte så hemskt som jag trodde utan det var jouren, såg att han hade sugpropparna i högsta hugg. Han fixa stoppet på ett par minuter o hann tom ge Eddie en godis som fanns i hans ficka. En hundgodis, men Eddie som är hälften hund smaska så glatt i sig den. Nu kan jag äntligen diska o laga mat normalt JIPPI!

Drog ner till jobbet efter det, intressant jag spenderade min fredagskväll på jobbet. Soft o ingen som störde mig på kontoret:) När jag bestämde mig för att dra hem insåg jag att jag inte ätit nåt sen lunch. Kebab skulle intas, är ändå fredag :P Kashal sluta precis så vi drog till videobutiken också. Vi har ju 2 för 1 där så jag tog en film också, fick den ju för 15 kr typ.. Crash. Nån som vill joina mig inatt?! :P

Bra dag, hoppas nu bara att Finland vinner mot Ryssland. Isf kommer jag nog gå hem till mamma o kolla på matchen på söndag! Vilken fajt :)

Pussis en miljon :P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback