Duktig du var:P

Man får tacka för alla grattismess o sånt man fått, o jag håller med er.. Gårdagen var hur skoj som helst! Ni som inte var med missa nåt :P

Kändes lite skumt att få höra grattis idag också, eftersom vi firade igår en del.. Men men jag är ego o gillar att få höra grattis :D

Jobbdagen gick hur bra som helst.. Snabbt gick den. Var o hämta Eddie sen, han hade saknat mig.. Suttit vid ytterdörren o jamat så ynkligt. Fick lite presenter av mamsen också... En stekpanna, parfym, plånbok o en toalettborste. Toaborsten var väldigt bra, för den är själva borsten inne i ett rör. Eddie är ju ganska vidrig o gilalr att slicka på borsten vilket han nu inte kan!

Ska ta en snabbdusch snart, ska träffa mamma på restaurangen vid 19. Äta lite, är hungrig!! Soft kväll sen, är nog hemma tror jag... Sanna kanske skulle komma förbi om hon vart riktigt duktig o pluggat :D Orkar nog inte åka hem till Hanna, kommer ju inte hem därifrån ju!

Hehe ska diska lite, o eftersom de e stopp i köket så har jag ett nytt diskrum.. Badrummet :D Eller iofs så diska jag det mesta inatt.. När jag kommer hem sen ska jag ta itu med det där avloppet... Usch! Om nån är sugen på att fixa det o känner sig händig är det bara o komma förbi :P

Så vad ska alla andra göra ikväll?? Hemma, borta?

Oj vad duktig du var som kom ihåg... hm svårt ;) ♥ 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis igen tjejen!!! I dag är första dagen på resten av ditt liv som man så fint säger:)Ses imorron, du kanske kan få några grattis i efterskott då;)

2006-02-04 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback