Du skulle se mig :P

En trevlig kväll, melodifestivalen o ugnsmackor :)

Jo var mina två favoriter som kom vidare, iofs inte de jag ville som kom till andra chansen men men vad gör de. Många utav låtarna kommer ju bli hur stora som helst. Jag kunde redan se framför mig att jag dansa till dem senare i vår/sommar. Att de har en massa deltvälingar har väl både för o nackdelar. Största nackdelen e att de inte känns lika skoj längre. Förut var det en gång o då gällde de, nu är de massa gånger o det blir som en stor karusell av det bara..

Kommer ihåg när jag var yngre, jag o Sofie hade som tradition att umgås när de var melodifestivalen. Ladda rejält med papper o penna o fundera ut vem som skulle vinna o klädseln o allt möjligt. Nu känns det lite mer "jaha så var de melodifestivalen, kanske man ska se..." Måste iofs säga att jag gilla Linda Bs klänning :)

Att sättat att få reda på vinnare sög kamel runk var ju en egen grej. Varför skulle de avslöja alla placeringar o varför göra de i två omgångar? Bara för att få in mera pengar!

Igår satt jag o kolla på en Arnold S film, hm Preditor eller va den hette. Hehe jobbigt bara att jag börja se den ur ett politiskt- o genusperspektiv, hm är för inne på skolan ibland. Men det är lite så, man är van vid att tänka på ett visst sätt o då gör man de ibland automatiskt!

Är riktigt trött.. kanske borde sova snart! Evigheter sen jag var ute förresten. Hm men nu helt plötsligt så börjar folk säga till om massa fester så jag får nog tillräckligt. Har iofs inte vart så inne på de o inte kännt nåt behov av de, därför jag typ ignorerat inbjudningar om de.

Sitter o funderar på en grej.. hm fanns det nån betydelse i texten eller?

Du skulle se mig :P ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hur suger man kamel runk?

2006-02-19 @ 11:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback