Borde skolkat!

När jag vaknade imorse var jag väldigt trött.. Funderade på om jag inte skulle skita i föreläsningen idag.. Har faktiskt gått på allt denna termin :) Men jag bestämde mig för att gå, kommunikationsterorier låter inte det intressant?! :D Kan ju säga att det var det inte, var nog den absolut tristaste föreläsningen denna termin. Slår tom den föresläsningen när vi bara gick igen om bok o typ nämnde sidor på sexkursen!!!
Satt o gäspa o försökte hålla mig vaken.. Var svårt! Lite jobbigt då att man är 6 i klassen o sitter runt ett o samma bord.. Svårt att dölja att man är uttråkad. Men min anteckningsbok har massa fina teckningar :P

Hade ingen rast, som aldrig då... =hungrig eftersom jag inte ätit frukost... Vi slutade iofs tidigare så jag åkte ner till jobbet för att sitta av lite kontorstid. Tog med mig lite kycklingsallad så även magen fick sig lite mums :P Satt mest o fixa med schemat o så agerera festfixare då. Nu är datum bestämt så nu ska vi fixa restaurang o sånt bara. Najs kväll blir det säkert :)

Ska hem till Lina P en sväng ikväll. Trevligt att ses nån gång när vi inte pustar o stånkar på ett träningspass :D Soft kväll med mat o prat... Hemma skapligt också eftersom jag lova att börja tidigare imorrn.. Aja slipper nog att jobba på söndag iaf, sa att jag inte kan jobba så länge som de behövdes.. Vill träna istället o behöver inte timmarna så... Har redan jobbat fler timmar denna månad än vad jag behöver o det är bara den 17e!

Idag kom de sista sakerna.. hehe kanske ska utforskas ;)

Jag tror jag ser i syne hela tiden! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback