Arg som ett bi!

Idag ringde jag då för tredje gången till min kära hyresvärd.

Har fortfarande inte hört nåt från slamsugarna o nu ska jag snart iväg igen o kommer inte vara tillgänglig för resten av dagen. Så fast de ringer idag så skulle jag inte kunna. Då har jag ändå varit tillgänglig hela morgonen om de hade ringt, men nej..

När de ringde i måndags vid lunch så var jag precis på väg till skolan o nej, jag struntar inte i skolan bara för att de kan just då. Men vi bestämde att tisdagen skulle gå bra frm till 14. Om jag då räknar med att deras dag börjar 8 på morgonen är det 6 timmar jag är tillgänglig, enligt mig ganska mycket. De flesta personer brukar jobba om dagarna.

Tanten på felanmälan försökte få det till att jag inte kunde säga nåt om jag inte varit tillgänglig, då blev jag nästan sur. Va fan, tror de att man sitter o väntar på att OM de ringer så kan de komma??! Tycker som sagt att jag är en ganska tillgänglig person. Denna vecka varit hemma:
Måndag: fram till 13
Tisdag: fram till 14
Idag: fram till 12

Bara för att jag gör grejer på eftermiddagarna betyder de att jag inte är tillgänglig?!? O att det är mitt fel?

Nej ni Stångåstaden det går jag inte med på! Jag betalar hyra, se till att jag får det jag betalar för!

Sådär nu känns det bättre, nu har jag fått ur mig en del av ilskan!

Allt kommer bli bra :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback