Än har jag hållt de..

Jorå föreläsningen idag var väl okej, barn o deras sexualitet. Vår grupp har även bestämt oss för en dysfunktion, att ha problem att få orgasm. Kan bli intressant. Blir iofs inte så mkt eftersom vi är sju i gruppen (fick påökt idag med två styckna, riktigt trevliga :P) o arbetet ska vara på 4-6 sidor. Ska man väl klara av. Jag har även bestämt vad mitt individuella arbete ska handla om, män som våldtar.

Fikat blev uppskjutet till imorrn, passade mig bättre då jag ändå bara hade en timme till förfogande. Gick iväg till träningen. Måste bara berätta en sak, efter mitt löfte om att inte komma för sent har jag faktiskt inte gjort de! Kan inte lova att jag aldrig kommer göra det men jag ska iaf ta mig själv i örat o skärpa mig. Vill att folks tanke om att jag alltid kommer försent ska försvinna. Idag kom jag tom 10 minuter förtidigt till bussen.. O jag har faktiskt börjat ta tag i saker tidigare. Till exempel istället för att fixa mig iorning sista halvtimmen innan jag ska iväg så gick jag in i duschen precis efter jag vaknat. Känns bra :)

Träningen gick bra, fast jag kände sista 10 minutrarna att jag inte ätit ordentligt idag.. Var lite jobbigt, var riktigt gott o äta sen. Ventilationen hade lagt av i salen så det var kanonvarmt, sen vart de iskallt när man öppnade en dörr ut till friheten. Dagens träning var inte alls lika intressant som gårdagens, glömde ju igår berätta om gårdagens pass. Eller själva passet var väl inte så intressant utan mera ljuden som en av deltagarna utstötte under det. Han tog i så dant att han gav ljud ifrån sig, dess ljud är samma ljud som kan höras från sängkammaren under en trevlig akt kan jag säga. Först trodde man de var musiken men sen upptäckte man den riktiga källan. Kan inte göra annat än småle lite, intressant fenomen:)

Ne nu ska jag ägna mig åt CSI igen o åt mina flingor. Min nya passion i matväg Kellog's special K. Sååå goda! Så imorrn ska jag nog äta frukost :)

Märker du hur jag kämpar...♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback