Älskar honom!

Eddie o jag hade våra duster imorse, var inte alls på samma våglängd. Han tyckte jag skulle gå upp o använda alla knep han hade till att göra de. Speciellt då leka bakom nattduksbordet, slå på sladdarna där så att de dunkar i metallen...

Är lagom skoj att ligga o lyssna på! Sen var jag lite småkinkig redan innan eftersom jag överhuvudtaget vaknat för tidigt, hade nämnligen på nåt vänster lyckats få ur själva täcket ur påslakanet o slängt det åt sidan. Detta äventyr resulterade att jag vakna av att jag frös nåt enormt.Och föröska sova när jag fryser det funkar inte!! Vill ha det varmt o skönt :P

När jag till slut gav upp o gick upp, efter att Eddie suttit o ylat lite (säger att han är hälften hund!). Då var han nöjd, gick tyst o snällt o satte sig i fönstret för o kolla på livet där utanför. Där kommer han väl sitta fram tills att jag börjar röra på mig o fixa mig iordning. Känns alltid elakt att göra så när man vet att han då måste komma o kolla vad man gör. Typ som igår när han låg o sov o jag skulle gå in till köket för o ta mig en frukt, vem sprang omkring runt mina ben sekunden senare? Eller när han använde mig som säng o sov så sött, då ska jag gå på toa.. Vilken elak matte jag är;)

När man bor så tajt som Eddie o jag gör så får man vissa speciella band. Kan ju avslöja att Eddie är en fenomenal tröstare. Han kan för de mesta känna om jag mår dåligt o då komma o trösta mig lite extra... Kommer ihåg vad mamma berätta den gången jag fick ett av anfallen hemma hos henne, då gick Eddie omkring runt omkring mig o såg väldigt orolig ut. Sen när jag lugnade mig o föröskte återhämta mig, då kom han o gosa ner sig brevid mig o kolla på mig med sina fina ögon... Jag älskar verkligen min katt!

Ska nog dra på mig träningskläderna nu, ganska skönt att börja dagen med träning. Man behöver inte fixa sig iordning så mycket, det kan man göra efteråt. Behövde inte åka o ge Alfons mat, de kom hem inatt... Hoppas allt ordna sig! Klart man alltid ställer upp för personer man vet skulle göra likadant!! Kram på er.

Vissa saker värmer nåt så enormt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback