Ajajont igen :(

Jag kom sedan äntligen iväg till Hanna, hm okej lite senare än vad jag sagt.. men men tror inte Hanna varken brydde sig eller blev så förvånad... Hade tänkt att unna oss lite McDo idag, finns ju kuponger även för dem i vårt häfte. Satt o fantisera om vad vi skulle äta haha.. då upptäckte vi att de börja gälla först kl 20 o ibestämde oss för att skita i de, vi var för hungriga.. Vart pizza o cola istället :P Va helt okej de också hehe. Hanna skulle försöka få in mig på hennes onsdags TV-kväll. Spökkvällen som hon kalla den... Så jag började kolla på hm Andarnas makt eller Andarnas hus (vi snacka om den andra så jag kommer inte ihåg vilken vi kolla på hehe)... Måste tyvärr säga Hanna att jag var för skeptisk till de innan, vet int emen jag förstår mig inte riktig på sådana där medium. Eller rättare sagt jag kan inte tro att d eär på riktigt, jag tror fortfarande på att de där en en tv-produktion bara.. Drog hem mitt i :D

Okej min längtan till vår har fått sig en knäck. För de första säger Hanna att de ska snöa HELA helgen :( O sen mina försök att använda gympadojjor gick ju inget bra. Eller rättare inte sagt de gymadojjorna som jag använde. Min afavoriter o har därför slitits ut en del.. Har ett stort hål på undersidan vilket då resukterat i att de kommit in en massa vatten där som gjorde mina fina rosa strumpor, rosa med bruna fläckar på.. O jo ledde även till att jag frös om fossingarna! Får nog ta ett par andra skor imorrn, för vädret verkar ju inte bli "vårigare":(

Hur kommer det sig att man ska självplåga sig hela tiden? Igår när vi gjorde bananerna i ugnen så råka jag ju sätta fingret på en av de varma rören i ugnstaket, ajaj.. Huden dog direkt, men idag kände jag inte av de så mycket.. Vad gör jag då? Jo jag biter mig själv där så att en bit skin ramlar av o jag får ajajont igen!:(

Har senaste två dagarna umgåtts med tre olika katter Doris, Alfons o så Eddie då.. Man märker tydligt hur olika personligheter katter har o hur olika de är till sättet... Hehe o hur de ser ut, Doris e ju fortfarande unge så hon e pytteliten, Alfons är äldre än Eddie men betydligt smalare, för Eddie e ju en liten tjockis.. Har han alltid varit :D Hehe min lilla tjockis...

Imorrn är en lååång dag.. Skola 9-12, riktig tråkig förmiddag. Vi ska lära oss söka i databaser vilket jag redan fått göra... Sen är de lunch, iofs trevligt Hanna med flera så. Lovade Anne att ställa upp i nån enkätgrej också. Sen eftermiddagsföreläsning, kommer inte ihåg vilken kompetens det är då men de är med den jobbiga läraren :( Sen skulle man ju kunna hoppas att dagen var slut, men icke sa nicke.. Då ska de jobbas ett antal timmar också. Efter de tränas o så äntligen hem o softa!! Stackars Eddie kommer va ensam väldigt mycket imorrn :( Får pussa extra på honom när jag väl kommer hem...

Slapp iaf att gå på provtagningen på morgonen 8.35... Får fixa en ny tid till de, hm lite läskigt är de..

You just make me more and more happy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback