Äckligt brunt vatten, isch!

Idag har mitt humör växlat en del!

Första svängning var när jag gick till bussen, då blev jag arg på vädret. Eller det förbannade snöslasket! Fick för de första hoppa som en galning vid varje trottoarkant o sen precis när jag e vid sista övergångsstället innan hållplatsen så kliver jag i en jättepöl med äckligt brunt slaskvatten! Så jag kände att de läckte in i skorna, vart pissed! Sen va ju bussen sen, men jag hann iaf.. Kom iofs sist in i klassrummet. Lite irriterande när man är så få i ett litet rum, blir så tydligt när man kommer :D

Förmiddagens föreläsning om informationskompetens var såååå boring! O inge rast hade vi heller.. Var den läraren jag gillar minst på förmiddagen, men jag överlevde!  Var ju tvungen att fnissa lite åt läraren när hon flera gånger snackar om Sverige som lilla Svedala :D Sen fick jag min efterlängtade lunch med Hanna. Riktigt mumsigt ju! De gjorde du bra Robert :D Vi hann även med en liten fika i Zero, najs aldrig vart där förut! O Hanna fick sin kärleksmums o jag min kanelbulle :P

Eftermiddagsföreläsning om mediekompetens var lite intressantare, iaf sista timmen. Ingen rast då heller :( Hehe min klass måste tro jag är superfeminist eller nåt, för de jag uttalande mig om var att vi ju mycket sett media ur ett genusperspektiv o sen tog jag ett exempel från min sexualitetskurs. Så då nämnde jag sexualitet, njutning o lust. Mina lärare tyckte de var ett utmärkt exempel :D

Var skönt sen när vi sluta, är inte van vid så långa dagar ute på campus. Träffa Hanna på bussen hem, trevligt med lite sällskap o när sällskapet e så celebert så känns de ännu bättre ;) Hem o leka lite med Eddie. Då ringer Hanna o gör mig arg för andra gången denna dag. Denna gång på tekniska verken :D Haha Hannas fel...

Sen var det full rulle resten av kvällen, jobba jobba jooooooobba! Hur mkt folk som helst, säkert en miljon! Gjorde mig trött. Men efter jobbet skulle jag o Kashal svänga på fläsket lite igen nere på Sportis. Gosh vilken träningsvärk i magen jag har...

Efter träningen hade jag lovat Kashal hjälpa henne med hennes hår.. Hm jag skulle STRYKA de! hur skumt som helst, hehe hon va iofs livrädd trodde jag skulle bränna av henne öronen varje gång. Men tillslut erkände hon att jag var riktigt duktig för att va första gången :P

När jag väl kom hem, ja jag gick hem genom trändgårdsföreningen, var jag hungrig! Vilken tur då att de fanns en portion spagetti o köttfärssås i kylen :D

Usch vilken lång o seg dag! Ska bli gott o sova sen...

Jag drömmer.... ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback