Abstinens...

SItter för tillfället o lyssnar på en del låtar som återfinns under pushpassen jag brukar gå på. Trodde först att det inte var så bra att sitta o lyssna på dem under "fritiden", tvärtom jag blir jättesugen på att träna!! Iofs vet jag inte om jag skulle kunnat träna mera denna vecka :D Men det är ju sååå skoj!

Hoppas Mia blir lite sugen på att joina oss skulle vara jätteskoj! :) Bara o hojta till Mia så svettas vi lite ihop;)

Vakna vid sju imorse av en Eddie som ville ha uppmärksamhet, var skapligt skoj eftersom huvudet inte var i bästa form måste jag erkänna. Men han fick frukost o jag kunde somna om. Vaknade runt tio o då var huvudet ungefär i sin vanliga kondition. Körde en riktig slappar morgon, gått omkring i myskläder tills nu. Ägnat mig åt en av mina passioner, kolla lägenheter. Måste säga att lägenheten på Drottningg 27 hade intressant planlösning. Skulle precis gå in i duschen när jag fick ett mess från Anne. Vi ska inte träffas idag...

Var det som var planerna för idag, träffa Anne vid tre o plugga/fika/snacka lite skit o sedan gå till jobbet som vanligt, jobba av timmarna o så få träna igen *glad*

Hm vad ska jag nu göra fram till jobbet börjar då? Kanske ska dra mig neråt stan lite, finn några grejer jag skulle behöva handla.. O kanske kolla bokrean lite :) Ja så får de nog bli, orkar inte sitta inne längre o vara tillgänglig för slamsugare! Har sagt att de kan ringa mobilen, men alla telefoner är så tysta så!

Men först vet jag vad jag ska göra, jag ska äntligen fixa min mp3-spelare med lite nya låtar! Har varit mitt i-landsproblem ganska länge nu :D

Du försvinner inte... :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback