9+3+8 =20, 24-20 =4=mitt liv idag!

Jag är helt färdig! Min dag blev ju inte alls som jag hade tänkt. Kanske för att jag klämde in nio timmar jobb istället för de tre o en halv som var meningen! Mitt kvällspass skulle ju sluta kl 20, men icke sa nicke. Kom därifrån kl 22 istället. Vinkvällen fick skjutas upp tillsöndag så nu är helt plötsligt min söndag också full! Jobba gick väl an, de jobbiga var ju att jag inte ätit sen halv ett på dagen! Så när klockan var 22 var jag ganska hungrig...
Problemet då är ju att man nästan slänger i sig maten o blir proppmätt på 3 röda, så nu är jag riktigt mätt!

Är helt slut i huvet, men det kanske man blir efter riktig tråkig föreläsning mellan 9-12 ungefär, sen jobba 12 till halv 4, springa hem en snabbis för att jag Eddie mat o gosa lite, o sen jobba halv 5 till 10!
Nej nej såna här dagar bör inte bli för ofta... Vill ju hinna ha ett liv också :D

Imorrn ska det städas, alltså det tar ju inte så lång tid när man verkligen börjar.. Skulle vilja hinna förbi stan en snabbis också. Måste om inte annat handla lite a l k o h o l :P Skulle va skoj med nån ny top också, är ju faktistk inte varje dag man firar sin 24 års dag :D Men jag funderar på o ha kjol o då har jag nog kläder.. Aja får se vad som hinns med. Ska ju lämna Eddie hem till mamsen också. Känner att 21 pers plus en eddie är en eddie för mkt på 33 kvadrat :D
Detta leder ju tyvärr till att jag kommer vakna på min födelsedag helt själv :( Det är lite trist, ingen frukost på sängen...

Gosh jag e trött!

I was made for loving you baby, you were made for loving me
I cant get enough of you baby, can you get enough of me?♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback