Yxigt?

Undrar om jag förstört för killarna som håller på med avloppsrören där nere, genom att jag tog en dusch förut. Stackarba håller fortfarande på o de är ju natt ju. Vi fick för nån vecka sen en uppmaning att dygnet mellan måndag o tisdag inte konsumera en massa vatten. Så jag skyller på de att jag har ett stort diskberg i köket:P

Har suttit o pluggat hela dagen idag, tom mobilen hade jag stängt av. Mitt enda sällskap, förutom en sovande Eddie då, var Il Divo. Ibland Hanna då jag var tvungen o ringa o vara lite frustrerad över min uppsatspartners meningsuppbyggnad på vissa ställen! Får ge er några exempel nån gång, men nu har jag ändrat allt... Hoppas jag, o hoppas att det var de som vår handedare menad med yxigt. Annars nån som kan förklara det?

Nej ska nog ta o sussa snart, ska upp imorn o åka till Visit med Hanna. Intressant det ska bli. Är bara glad att jag slipper sitta på nån häst denna gång :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback