Vilket dygn...

Hemma.. varit en ganska omväxlande resa måste jag säga, både sjukt kul och avslappnande men samtidigt fått lite o fundera över.

Kanske ska nämna några ord om gårdagen, eller gårdagsdygnet! För jag gick upp vid kl 5 på morgonen o gick o la mig samma tid 24 h senare. på denna tid hade jag tillbringat ett antal timmar på finländskt tåg, flyga över Östersjön, umgåts med mina kära syskon, haft intressanta diskussioner med en del Stockholms personer som känner allt o alla, suttit på McDo med närmaste gänget där Abbe flandrat runt o diskuterat med taxichaufförer, syrran sjungit Feliz Navidad på repeat, jag själv varit allmänt förvirrad samt sist med inte minst lyckades jag hamna på Sthlmsfinest hemsida :P

Sthlmfinest

Årets upplaga av syskonskoj i Stockholmsnatten slutade på nattklubben Solidaritet. Gå in på www.sthlmsfinest.com o kolla in stället om ni vill veta mera om stället. Gillade det skarpt, fast fräst för det sköna gäng vi var. Vakterna, eller speciellt en vakt, var jag väl sådär förtjust i då de fick för sig att försöka slänga ut en av oss. Utan anledning utan bara för att! O jajamensan mina syskon o jag fick som vanligt lite blickar bara för att vi skiter fullständigt i vad vissa snobbar tycker, vi har skoj o därmed basta!

Nu ska jag se klart på Så som i himlen. Gillar verkligen filmen. Ska försöka hålla mig borta från tax free-godiset, är redan lite illamående :)

Många tankar har de blivit... får se vad framtiden säger.... Vardagen kanske ger svaren... Ta det inte så allvarligt bara... Jag mår bra :)

PS Eddie vill inte släppa mig med blicken, skönt att vara tillsammans igen :)
PS 2 Är lite skönt att vara tillbaka i stan igen, bland folk jag tycker om... :)
PS 3 Får se när jag får upp nån syskonbild, för som traditionen säger så ska man ta några sådana också!
PS 4 Upptäckte precis att min kära favvogay igår hade rätt, var lite kändisar som hängde på Solidaritet eller avd sägs om Jonas Åkerlund. Haha honom missa jag totalt igår, hm eller kanske inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback