Välkommen!

Söndagskväll o vad sitter jag o gör? Jo jag sitter o pluggar. Kan inte sluta har för mycket inspiration. Superbra säger ni, men kolla klockan.. Varför nu? kan iofs inte hålla på så länge till måste sova. Imorn ska jag ha uppsatsträff igen, men känns bra för jag känner att jag verkligen dragit mitt strå till stacken denna gång. Är jag duktig imorn eftermiddag så fixar jag utbildningen i Kenya! Sen är de "bara" Rwanda. I can do it:P Antar att jag kommer få ett gän grejer till jag måste göra, men den TO DO-listan känna bra.

Annars ser det ut att bli en bra vecka framöver, mycket inplanerat dock. Men jag ska väl inte klaga, jag gillar ju att vara upptagen. O just nu kring jul så är de väl omöjligt att inte vara de?

Stackars Karl står o diskar. Liksom, Välkommen hit disken står i köket. Fast var iofs han som själv gick in dit o började. Kan iofs förstå honom, hur kul är de att sitta o kolla på mig när jag pluggar? Not sooo fun! Eddie har damp o springer omkring som en galning, men det är bra somnar han så gott sen. Han måste ju sova för att kunna väcka mig mellan 6-7 varje morgon. Nu fungerar det iofs ganska bra eftersom julkalendern är kl 7.15 varje morgon. Jajamensan, jag har sett alla avsnitt hittills på morgonen.

Nej, back to the books and then bed! sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback