Snart så snart så!

Åååh vad skönt!!!! Uppsatsen börjar se sitt slut... Bara slutdiskussionen kvar o den kan inte bli speciellt lång då ord fattas. Det ska fixas imorgon vilket leder till att jag har ett dygn extra än vad jag räknat med! Även idag fick jag ett par extra timmer som kom som en fin bonus. Dessa ägna jag åt att umgås med Lina E, så skoj att se henne igen. Tyvärr inte blivit mycket denna senaste terminen :(

Imorn skall det då skrivas de sista 300 orden på vår uppsats, sen är skiten klar o jag har jullov!!! Jippi jippi yay yay:) Det ska jag fira med att gå ner till jobbet o diskutera lite med vår kära restaurangchef.. som ligger så högt på allas favvolista just nu ;) På kvällen blir det julys med mamma, eftersom vi inte tar med alla paket till Finland så kommer jag få dem imorn. Sa till mamma idag att om Tomten mot förmodan skulle komma med den almanackan från Ordning & Reda så han kommer med varje år så vill jag ha den snarast. Fick idag hem schemat för en av mina kurser nästa termin, börjar redan nu hopa sig med grejer som måste skrivas in!

Kvällen ska det även hinnas lyssna på Anne som ska sjunga så fint i Domkyrkan, sen ska jag stånkas med resten av Lkpgs befolkning som ska ut o nattshoppa är de tänkt. Jag ska ju dock bara dit för att kolla på idol-Agnes och idol-markus haha ;)

Nej sova lite tror jag, så jag orkar med de sista av uppsatsen. Hm skulle velat få tag på Hanna, men hon sover nog nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback