Snälla herr Rimfrost...

Bloggen har inte varit på min sida på väldigt länge och internet har inte varit det idag. Trodde att den höll på o krångla en massa för att jag kommer byta bredbandsleverantör men nu verkar de funka igen :)

Känns som helgen är ganska passé. Är ny vecka som är en intensiv sådan. Så helgen får bli en väldigt kort sammanfattning. Fest i lördags då, mycket mysig o trevligt. Har ju aldrig varit ett stort fan av julmat men lyckdes hitta litegrann faktiskt, sen tog jag ju från undre laget ;) Inte mer än rätt eftersom jag inte fick en endaste knäck *buhu* Söndagen var det jobb o så jobb, mycket folk såhär innan jul. Shit vad alla ska shoppa, stressa ner lite! Middag hos mamma på kvällen, mums! Somnade man gott säger jag bara:)

Idag var det en ny uppsatsvecka, den sista kan man säga. Analys o shit. Vi kom dock igång bra idag, känns helt okej. Nu kommer två långa dagar i skolan då lunch mm skall tas med, men sen ska jag ta ett efterlängtat jullov!!

Längtar till mormor o resten av släkten.. Det dumma är att de inte finns någon snö där heller :( Jag som brukar vara van vid massa snö där o en termometer som visar på minus 30 grader. Snälla herr Rimfrost kom till Finland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback