Sjuk folkhysteri!

Igår bestod i stort sätt hela dagen av plugg. Reslutat blev iaf att jag skrev klart i stort sätt allt som jag skulle inom empiri-delen. Hela uppsatsen börjar också ta form ordentligt. Vi ligger över 9000 ord o den ska ju ligga mellan 10- 12 000 så det känns som vi ligger i fas. Nej, jag o min uppsatspartner går fortfarande inte riktigt ihop. Så igår fick jag en knäpp igen, förstår verkligen inte hur hon tänker ibland! Men nu lämnar vi uppsatsen litegrann, idag ska de pysslas lite en större delen av dagen ska jag faktiskt ta ledig. Lite julklappshandel med Karl, trevligt!

Jag hann även med att gå på Grändens julklappskväll. Sjukt. Så mycket folk. För att komma in på Gina t ex så fick man ställa sig i en lång kö o bli insläppt av en väktare. Jag vägrade trängas, får panik av sånt. Så vi gick mest i butiker med lite folk. Lyckades fynda lite iaf. Både kusinens och systersöners paket blev inköpta, o det med rabatt. Jag var nöjd.

O ne, jag gick inte upp för att titta på nån snubbe som skulle upp i rymden. Insåg att o det första jag gör när jag vaknar är o sätter på datorn eller tvn så får jag se allt på en gång. Då är det iaf det första jag ser när jag vaknar, fastän jag är mer utvilad.

Nej, duschen nästa! Snart tar jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback