Pluggfri dag? Hm..

Intressant tanke jag fick. Slog mig att denna dag som jag tänkte var helt pluggfri inte var de på långa vägar. Sammanfattar de så har jag nog ägnar uppsatsen ett antal tankar o en del arbete i ca 3 timmar. Tycker jag är ganska mycket för en dag då jag tänkte skippa de helt. Om då 8 timmar är en arbetsdag så är det inte så illa pinkat... Undra då hur många timmar det blir imorn då jag verkligen ska plugga o det intensivt. För imorn kl 18 måste de vara fixat. Kvällen ska jag ägna åt julklappsshopping med min mamma. Det ska bli riktigt trevligt.

Jag kommer nog inte vara som Jimmy var idag iofs. Han köpte alla sina julklappar på en o samma dag. Sån är inte jag, drar ut på de.. Fixar så jag vet vad som ska köpas, men sen köper jag de i sista minuten. Iofs så tror jag risken för stressrelaterade sjukdomar minskar om man gör som Jimmy. Var trevligt o julshoppa med honom. Iofs var jag mer som en packåsna. Haha grabben du var verkligen tvungen att köpa det största o tyngsta du hitta till alla va? ;) Jag var iofs supernljd själv, fyndade disneyfilmen Skattkammarplaneten för en Jenny Lind (eller vem det nu är som sitter på femtiolappen...). O sen skulle jag köpa en grej t mamma, men fick den gratis. Tänker man då som jag o Jimy gjorde idag så SPARADE jag pengar idag. Wow haha!

Innan hade en trevlig lunch avnjutits på Ming. Många roliga människor var med så att lunchen skulle bli lyckad var väl inte så svårräknat..

På kvällen gick i "Finlands självständighetsdags-tecken". Var hemma hos mamma för o hämta en grej o hon satt o råglodde på finsk tv. Nåt roligt? Njae, var Balen o presidenten var tvungen att stå o hälsa på 1800 personer, tog två timmar ungefär. Shit vad jag skulle skrubba min hand efter de. Tänk bara var alla personer varit med sina händer.. usch!!

Ne nu mår jag illa efter att ätit en massa skumtomtar. Sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback