Lång dag!

Woow lång dag!

Vaknade först vid 7 för att se julkalendern. Första mysteriet fick sin lösning. Somnade om i en halvtimme för att sedan gå upp o dra till campus, uppsatsträff. Inte mycket vettigt denna gång heller, men känner fortfarande att vi ligger i fas. Är fortfarande inte speciellt fötjust i min uppsatspartner men men.. har insett att jag överlever :)

Resten av dagen var betydligt najsigare:P Träffa Hanna för svullunch, yay vi rulla fram kan man säga. Fick gå av oss bullen på magen med lite X-mas shopping. Köpte första julklappen idag:) Hemlis! Sen var jag hemma en snabbis för att sedan bli uppplockad o åka till Maxi, storhandling! Jajamensan självklart försökte de sluga paret Hanna o Tommy även denna gång lägga in lite grejer på min scanner. O denna gång så upptäckte jag de försent så jag fick betala. Alltså har jag nu fil, mjölk o juice stående i deras kyl. Hoppas jag inte blir sugen på nåt utav de mitt i natten, jobbigt att bege sig dit ju:P

Kvällen tillbringades en liten stund på jobbet, sedan i soffan. Glöggmys. Jippi!!

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback